مرحله 4 بیماری کلیه در 19٪ کارکرد کلیه و کراتینین 3.0

جمعه 29 شهريور 1392
ن : lafee

مرحله 4 بیماری کلیه در 19٪ کارکرد کلیه و کراتینین 3.0

مرحله 4 بیماری کلیه در 19٪ کارکرد کلیه و کراتینین 3.0
مرحله 4 بیماری کلیه در 19٪ کارکرد کلیه و کراتینین 3.0 "شوهر من تا مرحله 4 بیماری کلیه است. در حال حاضر او 19 درصد عملکرد کلیه با کراتینین 3.0 لطفا به ما نشان می دهد که چه کاری انجام دهید؟ با تشکر در پیشبرد." این خانم به ما در مورد مشکل کلیه شوهرش مشورت شود. به منظور هدایت افرادی که شک مشابهی، ما به تجزیه و تحلیل زیر را در جزئیات است. امیدوارم که آن را واقعا کمک می کند. شما همچنین می توانید با پزشک آنلاین ما برای مشاوره رایگان چت به طور مستقیم.
همانطور که می گفت، شوهر خود را تا مرحله 4 بیماری کلیه در 19 درصد عملکرد کلیه و کراتینین 3.0. وضعیت او در حال حاضر بسیار شدید است. اگر درمان نشود به طور موثر، او باید شروع دیالیز به زودی. خوشبختانه، گزینه های جایگزین برای کمک به عملکرد کلیه را بهبود بخشد او و جلوگیری از دیالیز است. متن زیر را بررسی کنید برای دریافت دانش بیشتر.
* کنترل فشار خون با مصرف داروهای تجویز شده.فرد مبتلا به بیماری کلیوی باید فشار خون کمتر از 130 برای تعداد بالا و کمتر از 80 برای تعداد پایین داشته باشد. علاوه بر این، کنترل قند خون و کلسترول.
* خوردن یک رژیم غذایی مناسب و حفظ یک وزن سالم. فعالیت بدنی منظم را دریافت کنید. سیگار را ترک کنید. آیا داروهایی که به کلیه ها مضر هستند را ندارد.
* اتخاذ درمان موثر برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیوی 19٪ و حداکثر ترویج این سطح. هنگامی که عملکرد کلیه ترمیم، کراتینین 3.0 نرمال خواهد شد. در اینجا، درمان آلودگی خون توصیه می شود برای تضمین این اثرات درمانی. برای اطلاعات بیشتر، لطفا در اینجا.
* نگاهی گیاهان طبیعی برای کاهش کراتینین بالا و بهبود عملکرد کلیه. برخی از مثال از این داروهای گیاهی عبارتند از: مریم گلی، دارچین، جینسنگ، ابریشم ذرت، گون، و غیره شما می توانید یک پیام را ترک کنند در زیر اگر شما می خواهم به دانستن لیست گیاه دقیق.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.